Студенту
Інтерну
Master
Слухачу
Силабус
Вибіркові курси
Кваліфікаційні роботи
Clinical ordinator
Історія кафедри
Штат кафедри
ГОЛОВЧУК Юлія Олександрівна
в.о. завідувача кафедри , д.е.н.
У 2008 р. закінчила Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ за спеціальністю «Економіка підприємства», кваліфікація – магістр.
У 2019 р. з відзнакою закінчила Хмельницький національний університет за спеціальністю «Менеджмент», кваліфікація – магістр.
У 2019 р. з відзнакою закінчила Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ за спеціальністю «Маркетинг», кваліфікація – магістр.
У 2019 р. з відзнакою закінчила Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ за спеціальністю «Філологія», кваліфікація – магістр.
У 2018 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеню кандидата економічних наук у Хмельницькому національному університеті за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Управління інноваційним потенціалом підприємства на основі маркетингу взаємодії».
У 2024 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеню доктора економічних наук у Одеському національному технологічному університеті за спеціальністю 08.00.05 – розвиток продуктивних сил і регіональна економіка, тема дисертації «Інноваційні засади формування маркетингових стратегій регіонального розвитку туризму в умовах нестабільності»
МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ
1. Наукове стажування у Instytut Badawczo-Rozwojowy Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego, Lublin, Republic of Poland. International skills development (the webinar) on the theme «The cloud storage service for the online studying on the example of the ZOOM platform», Certificate ES №0969/2020 (1,5 кредитів), термін 31.08.2020 – 07.09.2020
2. Наукове стажування Ministry of Education and Science of Ukraine Ivano-Frankivsk National Technical University of Oil and Gas. 8th international scientific conference on sustainability in energy and environmental science and passed an international scientific and pedagogical traineeship. Certificate ID 202002004 (6 кредитів), термін 21.09.2020 – 30.10.2020р.
3. Міжнародне стажування: «DIGITAL FUTURE: BLENDED LEARNING». DigIn.Net 2 за підтримки Університету прикладних наук Анхальт (Hochshule Anhalt, HSA) на базі DUDIZ (німецько-український центр цифрових інновацій). Certificate DN №202405480 (6 кредитів), 08-31 травня 2024р.
4. Міжнародне стажування на підприємстві S.R.L. ISCOMCAR: «DIGITAL MASTERY INTERNSHIP PROGRAM: BRIDGING TECHNOLOGY, MARKETING AND MANAGEMENT» Certificate ISS-AEPD/96243/012024, (6 кредитів, 180 год), Moldova. 18.12.2023-23.01.2024
ДОСВІД РОБОТИ
З серпня 2024р. очолює кафедру менеджменту та маркетингу ВНМУ ім. М.І. Пирогова
Гарант ОНП «Менеджмент», третій (освітньо-науковий) рівень
ЛЕПЕТАН Інна Михайлівна
доцент кафедри, к.е.н.
ОСВІТА
У 2005 році з відзнакою закінчила Вінницький державний аграрний університет за спеціальністю «Облік і аудит».
У 2010 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук у ННЦ «Інститут аграрної економіки» НААНУ, м. Київ за спеціальністю 08.00.09 «Бухгалтерський облік, аналіз і аудит».
У 2012 році отримала вчене звання доцента.
Викладацька діяльність – з 2006 року.
З 2023 року – експерт з розгляду проєктів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, поданих для участі у конкурсах, які проводить Міністерство освіти і науки України.
З вересня 2024 року працює у ВНМУ ім. М.І. Пирогова
МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ
1. З 27 липня 2012 р. по 12 грудня 2012 р. була учасником Програми обміну досвідом викладачів Міністерства сільського господарства США (Faculty Exchange Program of USDA) та направлена для проходження стажування в Університет штату Колорадо (Colorado State University).
2. У 2017 році пройшла дистанційне стажування з питань нормативно-правового регулювання та практики застосування міжнародних стандартів фінансової звітності, м Варшава, Польща (Сертифікат № ES17019).
3. У 2022 році пройшла міжнародне дистанційне стажування за напрямом: «Сучасні підходи до інноваційного менеджменту та його обліково-фінансове забезпечення» (180 год.), «Технічний університет Ілдіз» м. Стамбул (Туреччина), сертифікат № 8 від 15.08.2022 року
ДОСВІД РОБОТИ
З 2006 р. по 2010 р. – асистент кафедри організації обліку та звітності Вінницького державного аграрного університету.
З 2010 р. по. 2012 р. – старший викладач кафедри організації обліку та звітності Вінницького національного аграрного університету.
З 2012 р. по вересень 2024 р. – доцент кафедри обліку і оподаткування Вінницького національного аграрного університету.
З 2014 р. по 2018 р. – заступник декана факультету обліку та аудиту Вінницького національного аграрного університету.
З 2023 року – експерт з розгляду проєктів наукових досліджень і науково-технічних (експериментальних) розробок, поданих для участі у конкурсах, які проводить Міністерство освіти і науки України.
З вересня 2024 р – доцент кафедри менеджменту та маркетингу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова.
ГАЛАЧЕНКО Олександр Олександрович
професор, д.е.н.
У 1993 закінчив Вінницький національний медичний університет ім. М.І. Пирогова.
У 2004 — закінчив Інститут громадського здоров'я Університету Алабами в Бірмінгемі у США.
У 2007 — закінчив Київський національний торговельно-економічний університет.
ДОСВІД РОБОТИ
З 2004 по 2009 — головний лікар санаторію «Авангард» (м. Немирів).
З 2009 року очолює профспілковий санаторій «Хмільник».
НАГОРОДИ ТА ЗВАННЯ
Заслужений лікар України (2006)
Орден «За заслуги» ІІІ ступеня (2012)
Орден «За заслуги» ІІ ступеня (2015)
Лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки (2020)[
Почесна грамота Кабінету Міністрів України (2008)
Грамота Верховної Ради України (2008)
КЛИМЧУК Олександр Васильович
професор, д.е.н.
У 2001 р. з відзнакою закінчив Вінницький державний аграрний університет за спеціальністю «Агрономія», кваліфікація – спеціаліст.
У 2014 р. закінчив Вінницький національний аграрний університет (Центр післядипломної освіти) за спеціальністю «Менеджмент організацій і адміністрування», кваліфікація – спеціаліст.
У 2008 р. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеню кандидата сільськогосподарських наук в Інституті цукрових буряків УААН, м. Київ за спеціальністю 06.01.05 – селекція рослин, тема дисертації: «Вихідний матеріал для селекції гібридів кукурудзи, вирощуваних в умовах монокультури Лісостепу України».
У 2011 році присвоєно вчене звання доцента кафедри рослинництва та технологій.
У 2018 р. захистив дисертацію на здобуття наукового ступеню доктора економічних наук у Вінницькому національному аграрному університеті за спеціальністю 08.00.03 – економіка та управління національним господарством, тема дисертації: «Регулювання розвитку конкурентоспроможного виробництва біопалив в Україні».
У 2021 році присвоєно вчене звання професора кафедри менеджменту та поведінкової економіки.
МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ
1. Міжнародне післядипломне стажування на тему: «Міжнародні проєкти: написання, аплікування, управління та звітність» на базі Центральноєвропейської Академії Навчань та Сертифікації (CEASC) у співпраці з Університетом Суспільних наук (UNS), м. Лодзь (Польща) та Католицьким Університетом в Ружомберку (Словаччина), Сертифікат № 2020/12/1663 (6 кредитів), 29 жовтня – 02 грудня 2020 р.
2. Підвищення кваліфікації, стажування за програмою: «Інноваційні підходи щодо викладання освітніх компонентів професійної підготовки» на кафедрі менеджменту та адміністрування Вінницького торговельно-економічного інститут Київського державного торговельно-економічного університету, Сертифікат № 08/2024 (4,4 кредити), 12 лютого – 12 березня 2024 р.
ДОСВІД РОБОТИ
Стаж науково-педагогічної діяльності становить 20 років.
ЖАРЛІНСЬКА Раїса Грогорівна
доцент кафедри, к.е.н.
У 1982 р. з відзнакою закінчила Київський торговельно-економічний інститут за спеціальністю «Товарознавство та організація торгівлі», кваліфікація – товарознавець вищої категорії.
У 1999 р. закінчила Київський державний торговельно-економічний університет за спеціальністю «Правознавство», кваліфікація – юрист.
У 2003 р. захистила дисертацію на здобуття наукового ступеню кандидата економічних наук у Київському національному торговельно-економічному університеті за спеціальністю 08.06.01 – економіка, організація і управління підприємствами, тема дисертації «Маркетингова інформаційна система комерційного банку».
У 2006 р. отримала вчене звання доцента кафедри товарознавства та маркетингу.
Гарант ОПП «Менеджмент в охороні здоров'я», другий (магістерський) рівень
ДОСВІД РОБОТИ
З вересня 1985 року до вересня 1996 року працювала провідним фахівцем Вінницького обласного управління торгівлі.
1996-2014 роки працювала у ВТЕІ КНТЕУ на посадах асистента, доцента кафедри товарознавства та маркетингу, заступника декана ФПО, начальника навчального відділу, начальника наукового відділу.
З лютого 2015 року по вересень 2020 року – завуч кафедри патологічної анатомії, судової медицини та права ВНМУ ім. М.І.Пирогова.
З вересня 2020 року по червень 2024 року - старший викладач кафедри судової медицини та права, доцент кафедри соціальної медицини та організації охорони здоров'я. З вересня 2024 року - старший викладач кафедри судової медицини та права, доцент кафедри, доцент кафедри маркетингу та менеджменту
РОМАНЕНКО Світлана Вікторівна
викладач, к.е.н.
У 2005 р. закінчила Черкаський банківський інститут Української академії банківської справи НБУ за спеціальністю «Облік і аудит».
У 2014 році отримала другу вищу освіту ( диплом спеціаліста з перепідготовки за професійним правом спеціаліст з менеджменту організацій і адміністрування).
У 2018 році захистила кандидатську дисертацію на тему: «Облік і контроль операцій з акредитивами в системі міжнародних розрахунків суб’єктів господарювання» спеціальність 08.00.09 – Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (за видами економічної діяльності)
ДОСВІД РОБОТИ
З 2001 році викладач в Смілянський радіотехнікум Черкаського державного технологічного університету.
З 2009 року викладач кафедри «Облік і аудит» Вінницького фінансово-економічного університету.
З 2010 по 2013 рік за сумісництвом відповідальний секретар приймальної комісії Вінницького фінансово-економічного університету.
Загальний педагогічний стаж — 19 років.
Гарант ОПП «Менеджмент соціальної сфери та бізнес-консалтинг», перший (бакалаврський) рівень
МАРЧУК Іванна Анатоліївна
викладач, к.пед.н.
У 2006 р. закінчила з відзнакою Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ обліково-фінансовий факультет; спеціальність за дипломом – «Облік і аудит», кваліфікація – магістр з обліку і аудиту, економіст з обліку і аудиту за спеціальністю державний фінансовий контроль.
У 2018 році захистила дисертацію на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук у Вінницькому державному педагогічному університеті ім. М. Коцюбинського за спеціальністю 13.00.04 – Теорія і методика професійної освіти. Тема дисертації: «Підготовка майбутніх магістрів медицини до реалізації маркетингу в професійній діяльності».
У 2020 р. отримала вчене звання доцента.
МІЖНАРОДНЕ СТАЖУВАННЯ
1. У 2019 р. пройшла Міжнародне науково-педагогічне стажування викладачів «Нові та інноваційні методи навчання в медицині» (м. Люблін, Польща, 2019 р.).
ДОСВІД РОБОТИ
З 2011 р. по 2015 р. – викладач кафедри філософії та суспільних наук Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова.
З 2015 р. по. 2019 р. – старший викладач кафедри філософії та суспільних наук Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова.
З 2019 р. – доцент кафедри філософії та суспільних наук Вінницького національного медичного університету ім. М.І.Пирогова.
З 2025 р. – викладач кафедри менеджменту та маркетингу Вінницького національного медичного університету ім. М.І. Пирогова.
ПОЛІЩУК Ірина Іванівна
лаборант
У 2009 р. закінчила Вінницький соціально-економічний інститут вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна» за спеціальністю «Облік і аудит», кваліфікація – магістр.
Новини
Сьогодні, 21 березня, в онлайн-режимі Міністерство освіти і науки України провело нараду, присвячену питанням неймінгу освітніх програм для здобуття вищої освіти.
До обговорення долучилися викладачі кафедри менеджменту та маркетингу, а також гаранти освітніх програм. Учасники мали можливість поставити запитання та отримати роз’яснення щодо сучасних вимог та рекомендацій у найменуванні освітніх програм відповідно до стандартів та потреб ринку праці.
Такі заходи сприяють підвищенню якості освітніх програм, їхній конкурентоспроможності та зрозумілості для майбутніх здобувачів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 20 березня, викладачі мали чудову можливість долучитися до лекції «Механізми психічного захисту», яку провела доцент кафедри педагогіки та психології ВНМУ ім. М.І. Пирогова, канд.псих.наук Ірина Потоцька
- Як наша психіка реагує на стрес?
- Які механізми захищають нас від емоційного перевантаження?
- Як ці знання застосовувати в житті?
Лекція дала відповіді на ці та багато інших питань, відкриваючи нові грані розуміння людської психіки.
Дякуємо спікеру за цікаві кейси, глибокий аналіз та практичні поради!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 19 березня, викладачі кафедри та здобувачі освітньої програми «Менеджмент в охороні здоров’я» ВНМУ ім. М. І. Пирогова взяли участь у лекції «Retention-стратегії, що працюють: від теорії до практики».
Спікером заходу виступила Альона Горковенко, Marketing Team Manager OLX Ukraine and Central Asia, яка поділилася практичним досвідом впровадження ефективних стратегій утримання клієнтів та підходами до підвищення їх лояльності.
Висловлюємо подяку ГО "Українська Асоціація Маркетингу" за запрошення та організацію заходу.
![]() |
![]() |
Отримані знання, здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК "Маркетинг медичних послуг", ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Комунікативний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК "Бренд-менеджмент в сфері охорони здоров’я", ВК «Особистий бренд лікаря», ВК "Міжнародний маркетинг", ВК "Конкурентний маркетинг", ВК "Фармацевтичний менеджмент та маркетинг" та ін.
Сьогодні, 19 березня, викладачі та здобувачі ОП "Менеджмент в охороні здоров'я" ВНМУ ім. М.І. Пирогова взяли участь у пленарному засіданні Міжнародної науково-практичної конференції «Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів».
На заході обговорювалися ключові напрямки стратегічного управління в умовах євроінтеграційних трансформацій, а також найсучасніші підходи до підвищення конкурентоспроможності медичних установ. Представлені доповіді та дискусії сприяли обміну досвідом та новаторськими ідеями, що є важливим в контексті подальшого розвитку нашої галузі.
За результатами конференції будуть опубліковані тези доповідей здобувачів під керівництвом доктора економічних наук Юлії ГОЛОВЧУК.
Це ще один крок у розвитку наукових досліджень та впровадженні інновацій у сферу медичного менеджменту.
Отримані знання, здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК "Маркетинг медичних послуг", ОК «Менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Операційний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК "Комунікативний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК "Управління проєктами в медицині та фармації".
![]() |
![]() |
Запрошуємо здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти на засідання студентського наукового гуртка на тему «Штучний інтелект у медицині», яке відбудеться 21 березня під керівництвом Раїси Жарлінської, к.е.н., керівника наукового гуртка «Школа лідерства та управління».
Долучайтеся до обговорення актуальних питань застосування штучного інтелекту в медичній сфері!
посилання: meet.google.com/pjn-pses-htw
Сьогодні, 14 березня, відбулася чергова зустріч з роботодавцем, членом проєктної групи ОПП "Менеджмент соціальної сфери та бізнес-консалтинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, директором ТОВ "Промавтоматика Вінниця", депутатом Вінницької міської ради Ганчуком Михайлом Дмитровичем.
Під час зустрічі обговорювалися питання співпраці між ТОВ "Промавтоматика Вінниця" та ВНМУ, актуальні виклики у сфері соціального менеджменту, а також шляхи вдосконалення підготовки здобувачів відповідно до сучасних вимог ринку праці. Окрему увагу приділили інтеграції інноваційних підходів до управління, розвитку соціально відповідального бізнесу та залученню молодих фахівців до реалізації практичних проєктів.
За підсумками зустрічі визначено ключові напрями подальшої співпраці, включаючи організацію заходів для здобувачів, участь роботодавців у навчальному процесі та спільну роботу над ініціативами у сфері соціального підприємництва.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 13 березня, відбулася зустріч з роботодавцем, членом проєктної групи освітньо-професійної програми «Менеджмент в охороні здоровʼя» – Третьяковим Максимом Сергійовичем, директором КНП «Вінницький обласний клінічний шкірно-венерологічний центр», кандидатом медичних наук.
Під час зустрічі обговорювалися ключові напрямки розвитку менеджменту у сфері охорони здоров’я, актуальні виклики для медичних закладів, а також можливості вдосконалення освітньої програми з урахуванням сучасних вимог галузі. Особливу увагу приділили питанням цифровізації, підготовки висококваліфікованих управлінців та впровадження ефективних методів організації медичної допомоги.
Зустріч сприяла налагодженню співпраці між університетом та практикуючими фахівцями, що дозволить забезпечити якісну підготовку майбутніх менеджерів у сфері охорони здоров’я.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 26 лютого, у відбулася навч.-метод. конференція: "МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ"
Доповідачі: Головчук Юлія – взаємозвʼязок менеджменту та маркетингу у сучасних медичних установах.
Victoria Rodinkova – відкритість, плинність, професіоналізм як основа модернізації освітніх програм.
Побережець Віталій – оцінка клінічних можливостей великих мовних моделей на прикладі іспиту «Крок 2»; Дудник Вероніка – перегляд освітньо-професійної програми «Педіатрія» відповідно до стандартів вищої освіти.
Рациборинська-Полякова Наталія – глобальні виклики ментального здоров’я та їх урахування в освітньому процесі; Руденко Анастасія – досвід викладання основ телемедицини серед здобувачів різних курсів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 25 лютого, під головуванням Світлани Ярмоленко відбулася підсумкова колегія Департаменту соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА.
Під час засідання підбили підсумки роботи соціальної та молодіжної сфери за 2024 рік, обговорили досягнення, виклики та перспективи розвитку. Окреслили ключові напрями та пріоритети на 2025 рік, спрямовані на покращення якості соціальних послуг та підтримку молоді в регіоні.
У засіданні взяла участь д.е.н. Юлія ГОЛОВЧУК, член колегії, в.о. завідувача кафедри менеджменту та маркетингу.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 19 лютого, відбувся інформаційний захід «Грантові можливості Національного фонду досліджень України та інструменти підтримки в рамках Програми “Горизонт Європа”», організований Національним фондом досліджень України. Вікторія Родінкова, докторка біологічних наук, професорка Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова, виступила з доповіддю на тему «Роль наукової спільноти України у забезпеченні діяльності НФДУ».
Сьогодні, 19 лютого, відбувся інформаційний захід «Грантові можливості Національного фонду досліджень України та інструменти підтримки в рамках Програми “Горизонт Європа”», організований Національним фондом досліджень України. Вікторія Родінкова, докторка біологічних наук, професорка Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова, виступила з доповіддю на тему «Роль наукової спільноти України у забезпеченні діяльності НФДУ».
Отримані знання, здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Операційний менеджмент заккладу охорони здоровʼя", ОК "Комунікативний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК "Управління проєктами в медицині та фармації".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 18 лютого, науково-педагогічні працівники кафедри долучилися до наради Міністерства освіти і науки України. Під час зустрічі обговорювалися важливі питання:
- Про винесення на громадське обговорення проєкту нової редакції Вимог до міждисциплінарних освітніх програм – актуалізація стандартів та вдосконалення підходів до навчання.
- Про Програму професійного розвитку академічних менеджерів – ініціативи щодо підвищення кваліфікації управлінців у сфері освіти.
Такі заходи сприяють покращенню якості вищої освіти та формуванню сучасного освітнього середовища.
Дякуємо МОН України за можливість бути частиною цих важливих змін!
![]() |
![]() |
Майстер-клас для здобувачів з оформлення тематичної фотозони до Дня закоханих
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Відбувся захист звітів з виробничої практики!
Сьогодні, 11 лютого, здобувачі вищої освіти денної та заочної форми навчання успішно представили свої звіти перед комісією, продемонструвавши набуті навички та професійну підготовку.
Вітаємо всіх із завершенням цього важливого етапу навчання та бажаємо подальших успіхів у професійному розвитку!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 11 лютого, під керівництвом доцента кафедри Раїси Жарлінської було проведено Круглий стіл зі здобувачами вищої освіти на тему: «Етика наукових досліджень, академічна доброчесність та інтелектуальна власність».
Перевірка готовності документів до захисту звітів з виробничої практики завершена!
Всі документи здобувачів вищої освіти оформлені належним чином.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
5 лютого 2025 року року, д.е.н. Юлія ГОЛОВЧУК, в.о. завідувача кафедри менеджменту та маркетингу прийняла участь в семінарі як експерт з оцінювання описів впливів при проведенні експертизи поданих матеріалів на державну атестацію наукових установ, а також закладів вищої освіти в частині провадження такими закладами наукової (науково-технічної) діяльності, організованого Міністерством освіти і науки України.
Під час заходу обговорювалися сучасні підходи до аналізу впливу діяльності наукових установ, критерії оцінки їхньої результативності та відповідності актуальним вимогам. Учасники мали можливість обмінятися досвідом, обговорити виклики, що виникають у процесі оцінювання, а також ознайомитися з найкращими практиками проведення експертизи.
Семінар став важливим майданчиком для професійного обговорення та підвищення кваліфікації експертів, які беруть участь в оцінюванні ефективності діяльності наукових установ.
![]() ![]() |
|
Рішенням Вченої ради ВНМУ ім. М.І. Пирогова була затверджена освітньо-професійна програма «Менеджмент соціальної сфери та бізнес-консалтинг» на першому (бакалаврському) рівні.
Спеціальність: D3 Менеджмент.
Галузь знань: D – Бізнес, адміністрування та право.
Гарант програми: Світлана Вікторівна Романенко, кандидат економічних наук, викладач кафедри менеджменту та маркетингу.
Програма спрямована на підготовку фахівців, здатних ефективно працювати у сфері соціального менеджменту та бізнес-консалтингу.
Долучайтеся до навчання та відкривайте нові професійні можливості.
У процесі підготовки до затвердження освітньої програми «Менеджмент соціальної сфери та бізнес-консалтинг» та її відповідності сучасним вимогам ринку було здійснено підписання рецензій із ключовими стейкхолдерами. Підтримку та експертну оцінку програмі надали:
- Ольга Задорожна – директор Департаменту охорони здоров’я та реабілітації Вінницької обласної адміністрації,
- Валентина Войткова – директор Департаменту соціальної політики Вінницької міської ради.
Ця співпраця підкреслює важливість взаємодії між академічною спільнотою та органами місцевого самоврядування у підготовці кваліфікованих фахівців.
Освітня програма реалізується в межах підготовки бакалаврів за спеціальністю D3 Менеджмент (галузь знань D Бізнес, адміністрування та право) і передбачає здобуття кваліфікації Бакалавр менеджменту. Програма спрямована на формування компетентностей у сфері управління, стратегічного планування, соціального консалтингу та бізнес-адміністрування, що дозволяє випускникам ефективно працювати в державному та приватному секторах.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 29 січня, прийняли участь в онлайн-обговоренні змін до Закону України "Про основні засади молодіжної політики", організованому Українським молодіжним фондом при Міністерстві молоді та спорту України.
Змінювати молодіжну політику можна лише спільними зусиллями, і саме ваші ідеї можуть стати ключовими для оновлення законодавства.
Під час дискусії учасники розглянули важливі питання:
- Якими мають бути функції Українського молодіжного фонду?
- Як спростити доступ до грантів і підтримки для молодіжних ініціатив?
- Як покращити комунікацію між державою, молоддю та громадськими організаціями?
Це унікальна можливість долучитися до змін та вплинути на формування молодіжної політики, яка справді працює.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні на засіданні кафедри були розглянуті важливі питання, що стосуються підготовки до другого семестру:
- Підготовка методичних матеріалів та тестів для забезпечення якісного навчального процесу.
- Питання академічної доброчесності – акцентували увагу на дотриманні принципів етики та уникненні плагіату.
- Наукова діяльність кафедри – обговорено плани досліджень, участь у конференціях та публікаційна активність.
- Виховна та позанавчальна робота (організація заходів для здобувачів, спрямованих на розвиток їхніх професійних та особистісних компетенцій, розгляд питань академічної культури та етики).
Також обговорено організаційні питання внутрішніх процесів кафедри та розглянуто пропозиції від викладачів та здобувачів освіти.
Засідання завершилося ухваленням рішень, спрямованих на покращення роботи кафедри та створення комфортних умов для навчання і розвитку здобувачів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 23 січня, за ініціативи ректорки Вікторія Петрушенко в університеті відбувся Круглий стіл «Школа гарантів».
Обговорили:
• акредитацію освітніх програм – 2024;
• розроблення та затвердження ОП;
• оцінку якості освітнього середовища;
• план роботи школи на рік.
Спікери:
• проф. Інна Андрушко;
• проф. Наталія Заічко;
• доц. Людмила Матусевич;
• проф. Олександр Назарчук.
Участь у заході взяли й представники нашої кафедри!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 22 січня, в університеті відбувся Круглий стіл до Дня Соборності України!
Щиро дякуємо ректорці Вікторії Петрушенко та проф. Костянтину Вергелесу за організацію заходу та всім спікерам за цікаві доповіді:
• Валерій Лациба – про історико-культурну матрицю України;
• Головчук Юлія – про молодіжне лідерство;
• Раїса Жарлінська, Оксана Адамчук – про правовий вимір соборності;
• Євген Івашкевич – про патріотичне виховання студентів;
• Костянтин Герасимюк – про реформу медицини;
• Тетяна Полица – про мову як код соборності.
Дякуємо всім за участь і натхненний обмін ідеями!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
13 грудня здобувачі освітньої програми "Менеджмент в охороні здоровʼя" взяли участь у воркшопі «Законопроєкт про самоврядування в охороні здоров’я: шанс на свободу чи нові обмеження?», організованому ГО «Медичні лідери» за підтримки БФ “Здорові рішення” та партнерів БФ “Пацієнти України”. Під час заходу обговорювалися такі ключові питання:
- Створення платформи для відкритого діалогу медиків і медикинь із різних регіонів щодо законопроєкту про самоврядування медичних професій.
- Формування розуміння аудиторією європейської моделі самоврядних палат і самоврядування медичних професій як важливої умови євроінтеграції України.
- Напрацювання рішень для зменшення корупційних ризиків у законопроєкті, проголосованому в першому читанні в червні 2024 року, з подальшим поширенням пропозицій серед медичної спільноти.
Метою заходу було забезпечення конструктивної дискусії, визначення ризиків і можливостей законопроєкту, а також підвищення обізнаності медичної спільноти щодо його впливу на професійну діяльність.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 17 грудня, на базі випускової кафедри менеджменту та маркетингу відбулося засідання проєктної групи з обговорення проєкту освітньо-професійної програми «Менеджмент соціальної сфери та бізнес-консалтинг» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 «Менеджмент».
У засіданні взяли участь члени проєктної групи:
- директор навчально-наукового Інституту громадського здоровʼя, біології, контролю та профілактики хвороб Ігор Сергета,
- в.о. завідувача кафедри Юлія Головчук,
- доценти Інна Лепетан, Ольга Рузакова, Раїса Жарлінська,
- здобувач вищої освіти Олександр Бурдейний.
До обговорення також долучилися: директор ТОВ "Промавтоматика Вінниця" (стейкходдер) та директор департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Інна Войткова (рецензент).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Підвищення кваліфікації: стандарти свободи вираження поглядів та медіа у демократичному суспільстві
В.о. завідувача кафедри Юлія ГОЛОВЧУК успішно завершила програму підвищення кваліфікації «Свобода вираження поглядів та свобода медіа у демократичному суспільстві: стандарти Європейського Союзу», яка проходила на базі Сумського державного університету з 22.11.2024 по 11.12.2024.
Програма була спрямована на вдосконалення знань щодо свободи слова, медійної етики та європейських стандартів у сфері комунікації.
![]() |
![]() |
![]() |
Зустріч із Віктором Ющенком: розмова про Україну
Сьогодні в університеті відбулася зустріч із третім Президентом України Віктором Ющенком. Викладачі, здобувачі та ректорка Вікторія Петрушенко обговорили питання національної ідентичності, історії, культури та викликів, які стоять перед Україною.
Ректорка подякувала Віктору Ющенку за надихаючу розмову, наголосивши на важливості таких зустрічей для формування патріотичних цінностей.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 6 грудня, за ініціативи ректорки ВНМУ Вікторії Петрушенко відбувся круглий стіл на тему: «Захист прав військових в рамках міжнародного гуманітарного права». Під час заходу обговорили важливі теми:
- Захист прав військовополонених у контексті сучасних збройних конфліктів.
- Криміналістична ДНК-ідентифікація як ключовий метод впізнання невпізнаних тіл.
- Захист прав військовослужбовців, які отримали поранення чи захворювання.
- Особливості проведення психологічних досліджень військових, що перебували у полоні.
Круглий стіл став важливим майданчиком для обміну досвідом і пропозицій щодо покращення захисту прав військових в умовах сучасних викликів.
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
05 грудня у Департаменті гуманітарної політики пройшла чергова зустріч учасників Ради молодих учених при Вінницькій обласній військовій адміністрації. Їх привітав директор Департаменту Володимир Буняк, наголосивши на важливості розбудови наукового середовища для поступального руху вперед усіх напрямів соціально-еконгмічного розвитку області.Тетяна Каменщук – заступник директора Департаменту – начальник управління освіти та науки зробила акцент на практичній складовій і організувала учасників до активної генерації ідей по напрацюванню плану роботи наукового товариства на 2025 рік. Попереду спільні науково-дослідницькі заходи, розвиток міжвузівської співпраці та створення платформи для популяризації досліджень молодих науковців області.
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
18 жовтня 2024 року студенти ОП «Менеджмент в охороні здоров’я» ВНМУ взяли участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції молодих вчених «Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки», що відбулася в Одеському національному економічному університету.
Олександр Бурдейний та Ірина Щерба представили тези на актуальні теми глокалізації під керівництвом завідувача кафедри Юлії Головчук та к.е.н. Інни Лепетан.
Олександр Бурдейний представив тези на тему «Стратегії мотивації медичного персоналу в умовах постійного стресу та навантаження», у яких було висвітлено сучасні підходи до підтримки психологічної стійкості та ефективності медичних працівників.
Ірина Щерба підготувала тези на тему «Переваги та перспективи розвитку корпоративного медичного страхування», де розглянуто потенційні можливості покращення доступу до якісної медичної допомоги завдяки впровадженню страхових механізмів.
Такі заходи – це унікальна можливість для наших студентів презентувати дослідження, обмінюватися ідеями, встановлювати наукові зв’язки та розвивати управлінські навички!
Дякуємо організаторам та вітаємо наших здобувачів і їхніх керівників із відмінним результатом!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
24–25 жовтня здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» Олександр Бурдейний та Ірина Щерба, під керівництвом завідувача кафедри менеджменту та маркетингу Юлії Головчук, взяли участь у ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Слобожанські наукові читання: соціально-економічні та гуманітарно-правові виміри».
Олександр та Ірина підготували тези на тему: "Роль комунікативного менеджменту в побудові довіри між пацієнтами та медичним персоналом".
Бажаємо здобувачам і надалі зберігати натхнення до наукової діяльності, розширювати свій професійний кругозір та успішно впроваджувати здобуті знання у практику!
Здобувачі кафедри менеджменту та маркетингу ВНМУ відвідали КНП "Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова" Вінницької обласної ради. Директор закладу, Паненко Василь Васильович, провів гостьову лекцію, під час якої розповів про:
-
Особливості організації роботи лікарні
-
Поточні виклики у сфері охорони здоров’я
-
Досвід трансформації закладу
-
Роль управлінських рішень у підвищенні ефективності медичних послуг
Гостьова лекція була дуже інформативною та надала здобувачам практичний погляд на управління закладом охорони здоров’я. Вони мали можливість задати питання та обговорити реальні кейси з досвіду закладу.
Отримані знання, здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Операційний менеджмент заккладу охорони здоровʼя", ОК "Комунікативний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК "Управління проєктами в медицині та фармації".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 13 листопада, здобувачі кафедри менеджменту та маркетингу ВНМУ відвідали КНП "Вінницьку обласну дитячу клінічну лікарню Вінницької обл. ради". Директорка лікарні Лідія Діденко провела гостьову лекцію та поділилася досвідом медичних реформ і розповіла про світові моделі охорони здоров’я, підкреслюючи важливість підвищення якості медичних послуг.
Завідувачка кафедри Юлія Головчук акцентувала увагу на розвитку практичного досвіду для здобувачів, забезпечуючи знайомство з сучасними підходами в галузі охорони здоров’я.
Отримані знання, здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Операційний менеджмент заккладу охорони здоровʼя", ОК "Комунікативний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК "Управління проєктами в медицині та фармації".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Сьогодні, 12 листопада, здобувачі кафедри менеджменту та маркетингу Вінницький національний медичний університет імені М.І. Пирогова знайомилися з роботою Департамент охорони здоров'я та реабілітації Вінницької ОВА. В.о. завідувача кафедри Головчук зазначила, що такі зустрічі є важливими для розуміння управління в галузі охорони здоров'я. Вона підкреслила, що співпраця з департаментом дозволяє студентам набути цінних знань і навичок, які сприятимуть їх професійному розвитку та підготовці до майбутніх управлінських завдань у медичній сфері.
Директорка департаменту охорони здоров’я та реабілітації Ольга Задорожна провела для здобувачів екскурсію, показала роботу департаменту та розповіла про актуальні проєкти у сфері ОЗ на Вінниччині. Дякуємо спікеру за цінну інформацію та всім учасникам за активність!
Отримані знання, здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Операційний менеджмент заккладу охорони здоровʼя", ОК "Комунікативний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК "Управління проєктами в медицині та фармації".
Сьогодні, 11 листопада, для здобувачів ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» та викладачів кафедри відбулася гостьова лекція з Віктором Мирославовичем Мельником — кандидатом політичних наук, доцентом кафедри політології Київського національного університету імені Тараса Шевченка, а також досвідченим фахівцем у сфері політичних технологій.
Тема лекції — «Комунікаційні стратегії та тактичні прийоми в керівництві закладом охорони здоров’я» — викликала значний інтерес. Під час лекції пан Мельник детально розповів про важливість ефективних комунікацій для управління медичними установами, поділився практичними прийомами побудови комунікаційних стратегій, адаптованих до специфіки закладів охорони здоров'я. Лектор також висвітлив різні тактичні прийоми, які можуть допомогти керівникам ефективно долати комунікаційні виклики в медичному секторі.
Завдяки цікавій тематиці та професійному досвіду лектора, обговорення було жвавим. Учасники активно ставили питання про реалізацію комунікаційних стратегій в умовах обмеженого ресурсу та ділилися власними поглядами на роль комунікацій у покращенні взаємодії між закладами охорони здоров’я та громадськістю.
Дякуємо спікеру за цінну інформацію та всім учасникам за активність!
Отримані знання, здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Комунікативний менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК «Конфліктологія», ОК "Правові засади кадрового менеджменут в охороні здоровʼя", ОК "Самоменеджмент", ОК "Брендменеджмент закладу охорони здоровʼя".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
На передодні Дня студента запрошуємо вас на чергове засідання наукового гуртка "Школа лідерства та управління", яке відбудеться 16 листопада на тему "Управління персоналом в охороні здоровʼя".
Керівник наукового гуртка — Раїса Жарлінська, а старостою гуртка є здобувач вищої освіти Ірина Щерба.
Приходьте, щоб обговорити важливі елементи управління кадрами в медичній сфері та поділитися власними ідеями й досвідом! Ваш внесок буде цінним для розвитку нашої теми. Чекаємо на вас!
Сьогодні, 31 жовтня, викладачі кафедри менеджменту та маркетингу та здобувачі вищої освіти ОПП "Менеджмент в охороні здоровʼя" взяли участь у XVII Міжнародній науково-практичній конференції «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І АВТОМАТИЗАЦІЯ – 2024». В.о. завідувача кафедри Юлія ГОЛОВЧУК представила доповідь «Аналіз загроз інформаційній безпеці в закладах охорони здоров'я та ефективні заходи їх запобігання», де висвітлила актуальні кіберзагрози та методи їх попередження.
Також із доповіддю виступила доцентка кафедри Інна ЛЕПЕТАН на тему «Телемедицина як частина цифрового бренду медичних послуг». Вона акцентувала увагу на ролі телемедицини в побудові цифрового бренду, підвищенні доступності та якості медичних послуг. Обидві доповіді викликали жвавий інтерес та обговорення серед учасників.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
30 жовтня здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» та викладачі кафедри долучилися до соціально-благодійної акції для дітей військових та ВПО. Долучення здобувачів ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» до соціально-благодійних акцій, таких як підтримка дітей військових та внутрішньо переміщених осіб, є важливою складовою їхньої освіти та формування професійних і особистих навичок.
Майбутні менеджери в охороні здоров'я отримують розуміння важливості підтримки та інтеграції вразливих груп у суспільство. Це формує чутливість до потреб суспільства та професійну етику. Підготовка та проведення таких акцій включає планування, координацію ресурсів, взаємодію з партнерами, що розвиває їхні організаторські та лідерські здібності.
Під час організації акцій здобувачі активно взаємодіють один з одним, а також з викладачами, що допомагає їм вдосконалити навички командної роботи та комунікації.
Взаємодія з різними групами, зокрема дітьми та їхніми родинами, допомагає здобувачам розвивати навички ефективного спілкування, що є ключовим у сфері управління охороною здоров’я.
Робота над соціальними проєктами з підтримки дітей військових та ВПО готує здобувачів до розробки та реалізації проєктів, орієнтованих на підтримку громад та вирішення соціальних проблем. Безпосередня взаємодія з дітьми, що знаходяться у складних життєвих обставинах, сприяє розвитку емпатії та розумінню потреб інших, що є важливим у професії медичного менеджера.
Участь у соціально-благодійних заходах для здобувачів не лише допомагає формувати необхідні професійні навички, але й виховує в них цінності, які є важливими для роботи в сфері охорони здоров'я.
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
25 жовтня відбулося чергове засідання студентського наукового гуртка "Школа лідерства та управління", на тему "Цифровий маркетинг та управління брендом компанії чи особи".
На засіданні учасники мали змогу обговорити ключові аспекти цифрового маркетингу, його вплив на формування бренду, а також стратегії, які можуть бути застосовані для ефективного управління репутацією як компаній, так і окремих осіб. Було цікаво почути думки та ідеї здобувачів щодо новітніх тенденцій у цій динамічній сфері, а також обмінятися досвідом щодо успішних практик.
Цей захід став чудовою нагодою для всіх учасників поглибити свої знання і розвинути навички, необхідні для успішної кар'єри в сфері управління та маркетингу.
Чекаємо на нові зустрічі та обговорення актуальних тем у майбутньому!
25 жовтня 2024 року здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» та викладачі кафедри доєдналися до написання Всеукраїнського радіодиктанту національної єдності, мета якого, за словами організаторів, об’єднати людей навколо України в усьому світі.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |

19 вересня 2024 року здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» та викладачі кафедри долучилися до практичного тренінгу "Авторське право: реєстрація, захист, монетизація"
Чудова атмосфера, цікаві дискусії та нові знайомства - саме так можна описати тренінг, який відбувся сьогодні в офіційному медіацентрі обласної військової адміністрації. Авторське право відіграє ключову роль у захисті достовірної інформації, особливо в умовах війни. Воно допомагає запобігти спотворенню фактів, маніпуляціям та забезпечує прозорість джерел.
Ігор Шевченко, патентний повірений України з питань авторського права, поділився своїм досвідом у сфері інтелектуальної власності. Зокрема, спікер детально розглянув найактуальніші аспекти авторського права та надав практичні рекомендації здобувачам. Також під час тренінгу обговорили хто має право відстоювати свої права на інтелектуальну власність, як її зареєструвати та згодом монетизувати. Здобувачі активно долучалися до дискусії, задавали запитання та ділилися власним досвідом. Багато хто відзначив, що отримана інформація буде дуже корисною для їхньої професійної діяльності.
Захід проведено в рамках співпраці творчого проєкту НСЖУ Вінниця-REBOOT та Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Вінницької ОВА.
Дякуємо організаторам за цінні знання та всім учасникам за активність!Дякуємо організаторам за корисні знання, які здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Культура академічної доброчесності», ОК «Правова охорона інтелектуальної власності», ОК «Філософія, логіка та методологія наукових досліджень в охороні здоровʼя. Підготовка кваліфікаційної роботи».
![]() |
![]() |
23 жовтня 2024 року здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» та викладачі кафедри взяли учать у практичному тренінгу «Вінниччина на інфополі медійної грамотності: Facts, Fakes, Feedback».
Під такою назвою відбувся практичний тренінг для місцевих медіа, студентської молоді та активних творців контенту у соцмережах.
Цьогоріч з 24 по 31 жовтня, за ініціативи ЮНЕСКО, у світі відзначають Глобальний тиждень медіа- та інформаційної грамотності. Його мета – підняти рівень обізнаності та розвивати критичне мислення серед дорослих та дітей. Особливо, у час війни.
Дякуємо організаторам за корисні знання, які здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Культура академічної доброчесності», ОК «Правова охорона інтелектуальної власності», ОК «Філософія, логіка иа методологія наукових досліджень в охороні здоровʼя. Підготовка кваліфікаційної роботи».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
17 жовтня 2024 року на засіданні кафедри менеджменту та маркетингу відбулося обговорення підготовки до акредитації освітньо-професійної програми (ОПП) «Менеджмент в охороні здоров'я». У ході засідання були розглянуті ключові організаційні етапи, необхідні для успішного проходження акредитації магістерської програми. Основна увага була приділена плануванню процесу підготовки документації, визначенню відповідальних осіб та узгодженню термінів виконання завдань. Крім того, обговорювалися заходи щодо підвищення якості навчального процесу, зокрема, вдосконалення практичної складової дисциплін для забезпечення більшої професійної орієнтації здобувачів.
![]() |
![]() |
10 вересня 2024 року було організовано та проведено інструктаж зі здобувачами 1 курсу ОПП "Менеджмент в охороні здоров'я" та іншими учасниками освітнього процесу щодо дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності під час навчання. Завідувачка кафедри, к.е.н. Юлія Головчук, детально пояснила основні вимоги та заходи безпеки, необхідні для забезпечення комфортного та безпечного перебування в навчальному середовищі.
Під час інструктажу здобувачів було ознайомлено з Положенням про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу у ВНМУ ім. М.І. Пирогова. Було обговорено основні положення документа, зокрема, права та обов'язки учасників освітнього процесу, процедури реагування на небезпечні ситуації, а також заходи попередження нещасних випадків.
18 жовтня 2024 року з метою запобігання порушенням академічної доброчесності під час складання підсумкових модульних контролів у першому семестрі, завідувачка кафедри, к.е.н. Юлія Головчук провела зустріч зі здобувачами 1 курсу ОПП "Менеджмент в охороні здоров'я". Під час заходу здобувачі ознайомилися з Кодексом академічної доброчесності та корпоративної етики ВНМУ ім. М.І. Пирогова.
У своєму виступі Юлія Головчук детально розповіла про нормативні документи, що регламентують правила доброчесної наукової та навчальної діяльності. Особливу увагу було приділено прикладам типових помилок, яких припускаються молоді науковці під час роботи з інформаційними джерелами, а також проблемам недобросовісного цитування.
![]() |
18 жовтня 2024 року здобувачі другого (магістерського) рівня вищої освіти ОПП «Менеджмент в охороні здоров’я» Олександр Бурдейний та Ірина Щерба разом із викладачами кафедри взяли активну участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Глобалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки», що відбулася на базі Одеського національного університету. Під науковим керівництвом к.е.н., завідувачки кафедри Юлії Головчук та к.е.н., доцентки Інни Лепетан, здобувачі представили свої наукові дослідження в рамках підготовки до Всеукраїнського конкурсу наукових робіт. Результати обговорень актуальних проблем економічного розвитку та шляхів їх вирішення будуть враховані в освітньому процесі та подальших наукових дослідженнях.
Дякуємо організаторам за корисні знання, які здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Культура академічної доброчесності», ОК «Правова охорона інтелектуальної власності», ОК «Філософія, логіка иа методологія наукових досліджень в охороні здоровʼя. Підготовка кваліфікаційної роботи».
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Актуальність та необхідність затвердження освітньо-наукової програми спеціальності 073 «Менеджмент» третього рівня зумовлена зростаючими вимогами до управлінських кадрів, інтернаціоналізацією освіти та необхідністю розвитку науково-дослідної діяльності. Програма сприятиме підготовці висококваліфікованих фахівців, здатних впроваджувати інноваційні управлінські підходи та бути конкурентоспроможними на міжнародному рівні, що відповідає потребам сучасного ринку праці та розвитку національної економіки.
З 13 по 16 вересня 2024 року здобувачі ОП «Менеджмент в охороні здоровʼя» та науково-педагогічні працівники кафедри менеджменту та маркетингу взяли участь у Всеукраїнському проєкті "Інтеграція молоді з інвалідністю у суспільство "До мети - разом!". Цей захід став важливим етапом у створенні інклюзивного майбутнього, де кожен має рівні можливості.
Учасники активно обговорювали:
- Стратегії забезпечення рівних прав для молоді з інвалідністю.
- Обмін міжнародним досвідом успішної інтеграції.
- Практичні шляхи усунення барʼєрів для участі молоді з інвалідністю у суспільному житті.
- Можливості для навчання, кар’єрного розвитку та соціальної інтеграції.
Захід було організовано ВМГО «Соціальний вектор» за підтримки Міністерства молоді та спорту України та у співпраці з ГО «ЕкоБенд», ГО «Асоціація молодих лідерів» і Департаментом соціальної та молодіжної політики.
Дякуємо організаторам за актуальні знання, які здобувачі зможуть застосувати у вивченні ОК "Менеджмент закладу охорони здоровʼя", ОК «Конфліктологія», ОК «Правові засади кадрового менеджменту в охороні здоровʼя».
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
23 вересня 2024 року здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоровʼя» та викладачі кафедри менеджменту та маркетингу взяли участь у тренінгу з психічного здоров'я "Мій спокій — моя сила". Під керівництвом практикуючого психолога Світлани Пирожок і модератора Віталія Крижанівського учасники опанували техніки психологічної самодопомоги, дізналися, як ефективно долати стрес і розвивати стійкість в умовах сучасного життя.
Тренінг охоплював ключові напрямки підтримки психічного здоров'я, зокрема:
- збереження та відновлення внутрішнього балансу;
- техніки надання першої психологічної допомоги;
- методи управління стресом і підвищення психологічної стійкості;
- підтримка себе та оточуючих у кризових ситуаціях;
- розвиток соціальних навичок для адаптації до сучасних умов.
Захід було організовано ГО «Український центр розвитку культур «Єднання» за підтримки Міністерства молоді та спорту України та у співпраці з ГО «ЕкоБенд», ГО «Асоціація молодих лідерів» і Департаментом соціальної та молодіжної політики.
Дякуємо організаторам за актуальні знання, які здобувачі зможуть застосувати у вивченні ОК «Конфліктологія», ОК «Правові засади кадрового менеджменту в охороні здоровʼя», ОК «Культура академічної доброчесності».
![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
1 жовтня 2024 року студенти програми «Менеджмент в охороні здоровʼя» та викладачі кафедри менеджменту і маркетингу взяли участь у вебінарі «Сприяння демократії через кібербезпеку та боротьбу з корупцією» в межах проєкту LATUA 2, який спрямований на підтримку інтеграції України до європейського ринку з використанням Латвії як точки входу.
Під час вебінару обговорювалися такі теми:
- Передові практики кібербезпеки від латвійських експертів.
- Законодавчі інструменти для боротьби з кіберзагрозами та корупцією.
Серед спікерів були:
- Ліга Січева (Торгово-промислова палата Латвії),
- Едгарс Кіукучанс (Національний центр кібербезпеки Латвії),
- Інта Нолле (Бюро з питань запобігання та боротьби з корупцією),
- Інесе Тауріня (Transparency International LATVIA).
Дякуємо організаторам за актуальні знання, які здобувачі зможуть застосувати у вивченні ОК «Правова охорона інтелектуальної власності», ОК «Конфліктологія», ОК «Правові засади кадрового менеджменту в охороні здоровʼя», ОК «Культура академічної доброчесності».
![]() |
![]() |
![]() |
26-27 вересня 2024 року відбувся Вінницький індустріальний форум — унікальна промислова подія, організована Вінницькою міською радою у партнерстві зі спільнотою Board та Вінницькою бізнес-школою для лідерів, що прокладають нові шляхи розвитку індустрій в Україні.
До заходу долучилися представники центральних і місцевих органів влади, міжнародних бізнес-організацій, лідери думок, профільні медіа та науковці. Участь взяли також викладачі кафедри менеджменту і маркетингу та здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоровʼя».
Ключові теми форуму включали:
- Індустріальна стратегія України під час війни: пошук нових точок ефективності.
- Перспективи релокації підприємств до Вінниці.
- Індустріальні парки як інструмент реіндустріалізації економіки та майданчик для релокації.
- Досвід Вінниці у створенні індустріальних парків.
- Внутрішні інвестиції як рушій економіки під час війни.
- Вирішення воєнних викликів у промисловості: енергонезалежність, мобілізація, управління персоналом.
Дякуємо організаторам за актуальні знання, які здобувачі зможуть застосувати у вивченні ОК «Електронна охорона здоровʼя», ОК «Управління проєктами в медицині та фармації», ОК «Стратегічний менеджмент в охороні здоровʼя», ОК "Операційний менеджмент закладу охорони здоровʼя".
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
12 вересня 2024 року здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоровʼя» та викладачі кафедри менеджменту та маркетингу взяли участь в онлайн-івенті «Як взлетіти, а не потонути онлайн бізнесу в сезон продажів» від СендПульс.
Спікер вебінару Леонід Тондриков, засновник маркетингової агенції Magic, детально розповів про ключові елементи підготовки до сезону продажів Q4:
- Що таке Q4 і чому він важливий. Обговорено, чому останні три місяці року є найприбутковішими для бізнесу і як максимально використати цей період.
- Комплексна підготовка до сезону. Спікер поділився порадами щодо підготовки складу, команди, розробки вигідних пропозицій, створення креативів, аудиту трафіку та складання медіа-плану.
- Особливості святкових кампаній. Розглянули основні свята Q4 та приклади успішних маркетингових кампаній.
- Інструменти для успіху. Ознайомилися з ключовими інструментами для планування й проведення маркетингових кампаній та їх практичним застосуванням.
- Кейси та помилки. Леонід поділився власним досвідом та навів типові помилки, яких слід уникати.
Дякуємо Леоніду Тондрикову та СендПульс за корисні знання, які здобувачі зможуть застосувати під час вивчення ОК «Маркетинг-менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Управління проєктами в медицині та фармації», ОК «Маркетинг медичних послуг».
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
11 жовтня 2024 року здобувачі ОПП «Менеджмент в охороні здоровʼя» та викладачі кафедри менеджменту та маркетингу прийняли участь у практико-орієнтованому вебінарі «Цифрові інструменти для розвитку громад». Спікери заходу, включаючи професора Назара Подольчака та Івана Кульчицького, обговорили тенденції в смарт-сіті технологіях, грантові програми для регіонів, та практичні рішення для збільшення податкових надходжень та розвитку сервісів даних.
Теми включали розробку IT-рішень для державного сектору, залучення грантового фінансування для діджиталізації, цифрові платіжні системи.
Також було продемонстровано платформу PAY4VICTORY для сплати місцевих податків, де учасники ознайомились із її функціоналом, процесом реєстрації користувачів, формуванням платежів, отриманням квитанцій та повідомлень про заборгованість.
Вебінар організовано за підтримки Європейського Союзу та Міжнародного фонду «Відродження», за ініціативи Національного університету «Львівська політехніка», WEST Ukraine EDIH та ГО «Агенція Європейських Інновацій».
Дякуємо організаторам за корисні знання, які здобувачі зможуть застосувати під час вивчення дисциплін ОК «Електронна охорона здоровʼя», ОК «Бренд-менеджмент закладу охорони здоровʼя», ОК «Управління проєктами в медицині та фармації», ОК «Маркетинг медичних послуг».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Наукова діяльність
![]() |
ГОЛОВЧУК ЮЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА SCOPUS – https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57217834861 WEB OF SCIENCE – https://www.webofscience.com/wos/author/record/1807783 ORCID - https://orcid.org/0000-0002-4516-109X GOOGLE SCHOLAR – https://scholar.google.com/citations?user=cbs77cwAAAAJ&hl=ru
НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ ЗА ОСТАННІ 5 РОКІВ (2021-2025рр.) Монографії
Колективні монографії
|
Публікації Scopus
|
|
Публікації Web of Science
|
|
Статті у фахових виданнях України
|
|
Статті, опубліковані за кордоном
|
|
Статті в збірниках наукових праць
|
|
Тези
|
|
![]() |
ЛЕПЕТАН ІННА МИХАЙЛІВНА SCOPUS – https://www.scopus.com/authid/detail.uri?authorId=57203191146 WEB OF SCIENCE – https://www.webofscience.com/wos/author/record/K-3593-2018 ORCID - https://orcid.org/0000-0003-1135-4755 GOOGLE SCHOLAR – https://scholar.google.com.ua/citations?user=AlLX5bAAAAAJ&hl=ukНАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ ЗА ОСТАННІ 5 РОКІВ (2020-2025рр.) |
Монографії
|
|
Колективні монографії
|
|
Публікації Scopus
|
|
Публікації Web of Science
|
|
Статті у фахових виданнях України
|
|
Статті, опубліковані за кордоном
|
|
Тези
|
![]() |
ЖАРЛІНСЬКА РАЇСА ГРИГОРІВНА WEB OF SCIENCE – https://www.webofscience.com/wos/author/record/AAB-6910-2019 ORCID -https://orcid.org/0000-0002-6135-4211 GOOGLE SCHOLAR – https://scholar.google.com/citations?hl=uk&user=Joyn2RsAAAAJ&view_op=list_works&sortby=pubdateНАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ ЗА ОСТАННІ 5 РОКІВ (2021-2025рр.) |
Колективні монографії
|
|
Публікації Web of Science
|
|
Статті у фахових виданнях України
|
|
Статті у збірниках наукових праць
|
|
Тези
|
|
![]() |
МАРЧУК ІВАННА АНАТОЛІЇВНА
ORCID - https//orcid.org/0000-0003-2877-3024 GOOGLE SCHOLAR – scholar.google.com.ua/citations?hl=uk&user=7lsZS8UAAAAJ&view_op=list_works НАУКОВІ ПУБЛІКАЦІЇ ЗА ОСТАННІ 5 РОКІВ (2021-2025рр.) |
Статті у фахових виданнях України
|
|
|
Статті, опубліковані за кордоном
|
Тези
|
|
Література, що видана кафедрою














МОНОГРАФІЇ ТА НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
Юлія Головчук |
1. Головчук Ю.О. Адаптація європейського досвіду впровадження цифрових технологій в освітні та медичні заклади України. Цифровізація як інструмент забезпечення якості надання освітніх послуг з урахуванням європейського досвіду: колективна монографія. 2024р. С. 240-289. 2. Holovchuk Y., Dybchuk L. Marketing research of enterprise activities on the market of advertising services. Digital macro trends and echnologies of the XXI century: Collective monograph. Czech Republic. 2023. Р. 34-44. 3. Головчук Ю.О., Стадник В.В. Управління інноваціями на основі розвитку партнерських відносин підприємства: колективна монографія. м. Кам’янець-Подільський, ТОВ «Друкарня «Рута», 2020. 230 с.
4. Головчук Ю.О., Пчелянська Г.О. Особливості соціально-економічного поступу національної економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: колективна монографія / За наук. ред. к.е.н., проф. Квасній Л.Г., к.е.н., доц. Татомир І.Л. – Трускавець : Посвіт, 2020. – 338 с. С. 48-56.
5. Головчук Ю.О. Менеджмент різноманітності в розвитку конкурентоспроможності промислових корпорацій: монографія / За наук. ред. д.е.н., проф. В.В. Стадник – Хмельницький: ПП А.С. Гонта, 2017р. 350 с.
|
Інна Лепетан |
1. Лепетан І.М. Облік і контроль нематеріальних активів у науково-дослідних господарствах: теорія і практика: монографія. Вінниця: Вид-во ПП «ТД «Едельвейс і К», 2011. 204 с. 2. Лепетан І.М. Становлення та перспективи розвитку управлінського обліку в Україні. Історико-теоретичні аспекти розвитку обліку, контролю та аналізу в Україні та світі: колективна монографія / за ред. Л.В. Гуцаленко. Вінниця. 2015. 290 с. 3. Правдюк Н.Л., Лепетан І.М., Бурко К.В. Тактичний та стратегічний менеджмент підприємств: обліковий аспект: монографія. Вінниця. Видавництво ФОП Кушнір Ю.В. 2020. 448 с. 4. Гуцаленко Л.В., Колеснікова О.М., Лепетан І.М., Марчук У.О., Мельянкова Л.В. Управлінський облік: навчальний посібник. Київ: Центр учбової літератури, 2020. 370 с. 5. Hutsalenko L.V., Kolesnikova O.M., Lepetan I.M., Marchuk U.O., Melyankova L.V. Management accounting: tutorial in 2 parts. K.: NULES of Ukraine, 2020. 338 p 6. Лепетан І.М. Екологічна безпека як запорука ефективної екологічної та облікової політики в управління аграрним бізнесом. Stages of Formation and Development of the Economy of Independent Ukraine: Collective monograph [Ed. by Doctor of Economics Sciences, Prof. Yu. Pasichnyk]. Verlag SWG imex GmbH, Nuremberg, Germany, 2021. Р. 390-403 7. Гуцаленко Л.В., Лепетан І.М. Глобальні принципи управлінського обліку в контексті формування екологічної безпеки підприємств. Бухгалтерський облік як наука: від основ до наукової картини світу: колективна монографія / за заг. ред. В. Я. Плаксієнка. Київ: «Центр учбової літератури», 2021. С. 115-130 8. Lepetan I. The accounting’s role in the legal support of ecological safety management of Ukraine. National and world financial and economic system in the conditions of modern challenges: Collective monograph [Ed. by Doctor of Economics Sciences, Prof. Davydenko N.M.]. Verlag SWG imex GmbH, Nuremberg, Deutschland, 2021. Р. 287-297 9. Pravdiuk N., Koval L., Koval O., Lepetan I. Organization of accounting of assets, liabilities and results of the enterprise activities: monograph. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2023. 389 p. |
Раїса Жарлінська | 1. Жарлінська Р.Г., Адамчук О.Ф., Міщук А.А. Конкуренція на ринку медичних послуг: тенденції, ускладнюючі фактори та підходи. National Health as Determinant of Sustainable Development of Society: Monograph [Editors: Nadiya DUBROVINA & Stanislav FILIP]. School of Economics and Management in Public Administration in Bratislava, 2021. Р.757-776
2. Жарлінська Р.Г.,Гель А.П., Міщук А.А.Заклади охорони здоров’я як cкладники єдиного медичного простору: класифікація, мережа, тенденції розвитку. Єдиний медичний простір України: правовий вимір: монографія / за заг.ред. С.Г. Стеценка. Харків: «Право», 2022. С.218-228. 3. Zharlinska R,Trynchuk A., Datsenko Yu., Datsenko H.Structural equation modelling in relationship study between the quality of medical services and patient satisfaction and loyalty. Current issues of the management of socio-economic systems in terms of globalization challenges: scientific monograph. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2023. Р. 455-466 p. 4. Zharlinska R.,Trynchuk A., Adamchuk О., Pylypchuk V. Development directions of healthcare organizations marketing competitive strategy. Prospects for sustainable development and ensuring the security of economic systems in the new geostrategic realities: scientific monograph. Košice: Vysoká škola bezpečnostného manažérstva v Košiciach, 2023. Р. 94-106. |
Кваліфікаційні роботи
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ доступні за посиланням:
https://drive.google.com/file/d/15Z2QTqTYUZ-RKHRIcF39-T_FS930vGu_/view?usp=sharing
Контакти
Місцезнаходження за адресою:
Україна, м. Вінниця, вулиця Пирогова 56 (1-й поверх, каб. 61), 21018
Телефон +3 8 098 08 56 008 - ГОЛОВЧУК Юлія Олександрівна
Електронна адреса mgmt@vnmu.edu.ua