Фармшоу: всі призи в одну упаковку зібрала We Are Gra

Студенти змінюються. Фармшоу – вічне. Ви б думали так само всі три години традиційного конкурсу на знання фармакології, що 18 грудня розірвав вщент наповнену актову залу ВНМУ.

Флешбеки з далеких минулих фармшоу переконливо свідчили: сучасні технічні можливості та розкутість студентів значно змінили формат конкурсу, який відбувається в стінах університету вже декілька десятиліть поспіль. Але ніяка техніка не може змінити енергії творчості та драйву, що ними обмінювалися команди та глядацька зала. Та й суть історії залишилася такою ж: фармшоу – це не лише пісні, танці й театральні постановки, а насамперед якісні знання.

Їх було чотири. Чотири команди, 40 учасників і аж 7 конкурсів на всіх. «No Name Teams», «Contra Dolorem», «We Are Gra», «Премедикаційний десант» крутили рекламні ролики, співали пісень і доводили собі та іншим, що фармакологія – це не боляче.

Тут лікарські засоби розмовляли з психіатром, у німесилу виросли ноги, а внутрішні органи намагалися переконати свого хазяїна відповідально вживати ліки. Ну а разом із хазяїном — і весь зал. Команди широкого спектру дії, що працювали як активний засіб із 10 компонентів, обіцяли глядачам судоми та м’язовий біль лише від гострих нападів сміху та активацію хі-хі-ха-ха рецепторів. І виконали свої обіцянки на всі 100.

Але, але… Не до жартів було учасникам інтелектуальних конкурсів шоу. Наприклад, щодо швидких назв препаратів та шляхів їхньої дії. В одному з таких конкурсів з усією серйозністю та дуже швидко на 9 з 10 складних питань про групу та фармакологічну дію препаратів відповів Касянчук Едуард. Саме це вміння принесло йому найкращий особистий приз – «автомат» за екзамен з фармакології в кінці року. Капітани ж команд вправлялися – разом із залом – у розшифровці фармакологічних ребусів.

Та загальну симпатію залу й журі з перших хвилин захопила We Are Gra. І не відпустила вже до самого кінця конкурсу.

Десятеро учасників цього колективу здобули всі головні командні призи: і перемогу, і приз глядацьких симпатій, і приз благодійників, які надсилали донейти на 36-ту штурмову бригаду. Своїми пожертвами добродії також підтримували одну з команд. За три години глядачі назбирали для військових та улюблених учасників більше як 12 тисяч гривень.

Тож головний приз – сертифікат на фотосесію, приз глядацьких симпатій – 10 сертифікатів по 2 000 грн від «Автошколи на Поділлі», та 10 сертифікатів на 20% знижки від освітньої платформи з підготовки до КРОКу забрала We Are Gra.

Усі команди отримали новорічні цукерки, шампанське та по 5 балів до загального рейтингу з предмета. Учасники інтелектуальних конкурсів матимуть «автомат» за наступний залік із поточної успішності.

Від кафедри фармакології найерудованішого гравця відзначили чашкою з логотипом «Ерудит Фармшоу – 2025» та емблемою кафедри, а також сертифікатом на квест. Найартистичнішого – чашкою з написом «Харизма Фармшоу – 2025» і квитками в боулінг, найкращу виконавицю пісні – «Маестро Фармшоу – 2025» — походом до кінотеатру.

Профком і партнери конкурсу також подбали про подарунки для всіх учасників: брендовані шопери, сертифікати на знижку в «Білому халаті», подарунки від магазину хірургічних тренажерів, фірмові блокноти з наборами медичних шкал від Progress та канцелярське приладдя від фармацевтичної компанії.

Що ж, студенти приходять і йдуть, змінюються підходи та гаджети. А Фармшоу залишається одне. На все життя…

Вікторія Родінкова,
проректорка ВНМУ з інновацій
та зв’язків із громадськістю